Färgstarka kvinnor

"Hej jag är en färgstark kvinna. Gud jag är så fri, gud jag är så självständig. P.S. Jag är också vacker.

Ja vad fri jag är. Jag bryr mig inte om kläder men min klänning är så söt. Du behöver inte ens göra slut med mig för jag är så himla fri av mig att jag blir uttråkad av relationer. Jag är kanske lite fransk eller åtminstone lite gåtfull.

Ooo ingen kan fånga mig jag är som en fjäril vacker som en dag. Frigjord som en liten nallebjörn. Ibland är jag bisexuell på ett raffigt vis.

Du kan se mig på film tillexempel. Då är jag lite som ett barn fast ändå vuxen! Det är så spännande och farligt tycker alla. Jag passar liksom inte in i byn med min söta klänning.

Jag lagar mat och bakar, det är så syndigt och mina råvaror är så jävla fina. Svetten från min barm rinner ner i grytorna, det är så sensuellt. Jag äter med liv och lust. obs! Jag är väldigt smal. Och ung.

Jag gör lite som jag vill tralalalala.

Och blir jag alltför tossig och oregerlig kan du ju alltid låsa in mig på nåt mentalsjukhus. Tjoha! SLUT."

/Nina Hemmingsson - Jag är din flickvän nu

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback