Positiv spiral

När det väl börjat rulla så går det plötsligt i en jävla fart! Har man en gång fått igång ältar-motorn så går det inte att stoppa, oavsett om det är nerför- eller uppförsbacke.

Nu är jag inne i en positiv spiral och drömmarna börjar ta fart igen. Allt känns mer levande, mer meningsfullt och varje dag har större potential än tidigare.

Det är inte lätt att lägga band på sig själv när man känner stressen skölja över en. Stressen över allt man vill göra, men inte hinner med. Men allt går så mycket lättare nu.

"Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
och det är skön att den äntligen kommer
Jag har väntat så länge på just den här dan
den ger lust när den kommer"

Hammarby-Örebro 13/5-07!! Då står jag att finna hemma på söderstadion...

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback