Vårröja i sitt liv

Nu är det vår!

Det vet jag för det är varmt ute och fåglarna kvittrar och solen skiner och bla bla bla. Allt det där som brukar göra mig lite smått nedstämd till skillnad från många andra. Nu känns det däremot ganska bra även fast jag känner att allt är förjävla stökigt just nu.

Jag vet precis vad det är jag behöver! Såhär dags på året är det dags att göra en vårstädning i sitt liv! Sådetså! Jag har skrivit en lista över saker jag behöver ta tag i och så är det bara att börja beta av och fundera över vad av detta jag vill göra, kan göra eller förmår fortsätta med... Inga bör, måste eller ska (tips från en klok pappa)!



Det är inga lätta saker man har att tas med i det som kallas livet. Alla dagar av beslut, misstag och insikter...

Lycka till med vårstädningen! Kram!

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback