Längta

Det är skit att längta så mycket när jag är här och han är där.

Det är skit att jag måste gå upp varje morgon fast jag är så förbannat trött och gå till ett jobb som jag ändå snart ska sluta på.

Det är skit att bo kvar i den här staden när det finns så mycket annat jag vill göra.

Det är skit att jag inte har ett asbra jobb, en fräsch bil, en fet plånbok och en stundande långsemester. =)

Men man ska väl inte klaga har jag hört? Egentligen är allt ganska underbart och eftersom jag har stora förändringar att längta efter så behöver jag inte vara rädd att det ska bli tråkigt. Jag har ett fantasitisk liv framför mig som börjar om bara ett litet tag... Den 5 oktober drar jag och man ska inte hoppas på något sämre än det absolut bästa!

Nu ska jag städa.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback