Billigt billigt!

If I kiss you where it sores will you feel better? Will you feel anything at all?

Söndagsångest är ett gissel. En söndagseftermiddag är det väldigt svårt att hitta den där röda tråden som man hade tidigare i veckan. Man har plötsligt glömt vad det var man höll på med egentligen och varför.

Sinnena försvagas så att all mat smakar välling, syrenerna doftar inte sådär gott som de gjorde häromdagen och musiken gör mig inte lika glad som tidigare i veckan.


image15


Det svarta hålet i magen blir större på en söndag. Det svarta hålet av saknad kärlek och värme och kramar och mjuka fingrar mot min kind.

Skriv någonting:
Postat av: Anne

Jag tyckte att det va sitkul igår och dina jobbarkpmpisar verkade inte nå brydda över att vi luktade tunna. söndagar är till för att vara den dagen i veckan då man minns allt hemskeligt som man någonsin gjort. om man börjar förbereda sig redan på lördagen så går det oftast bättre har jag inset... Lördag eftermiddag: "hmmmm, den där gången
nian när jag skrek åt den där tjejen... det kanske inte va så smart. nä." då behöver jag inte tänka på det på söndagen för då är det redan färdigtänkt. hahaha. så sjuk e jag!

2007-06-03 @ 20:53:53
URL: http://rymoen.blogg.se
Postat av: viktoria

jag kunde inte ha sagt det bättre själv, är precis det jag känner just nu......

2007-06-05 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback