Invisible

I keep loosing my faith
(don't loose it!)
I keep trying again
(don't let you fall!)
I keep taking the blame
(don't take it!)


Sopor. Man kan känna sig så. Som en riktigt äcklig gammal illalukande soppåse som står på hallgolvet och ruttnar för att ingen orkat gå ut med den. Alla matrester i påsen blir till en geggig sörja som läcker ur påsen och blir tillen kladdig pöl på golvet. Stank. Tillslut är det någon stackare som får lov att ta tag i saken, gå ut med påsen, torka upp skiten och skura golvet tre gånger för att bli av med lukten. Så är jag borta. Någon sopgubbe eller sopgumma tar hand om påsen och bränner upp resterna.

(you have it, you?re strong enough!)
(You have it! It?s in your heart!)

 

Nej, jag vill inte ha det ni har! Jag vill ha tillbaka det som var mitt.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback