Solbränna

Jag är så lyckligt lottad och trivs så bra och vet hur allt ska vara.

Men så kommer jag på mig själv då och då med att vara missnöjd. Och det duger inte!

Kanske det är så att jag också hellre skulle vilja ha en krage att hålla mig i. En krok att hänga min rock på. En anledning att anstränga mig lite extra. En putt i rätt riktning.

Jo så kan det vara.

Men så hänger jag upp rocken på fel krok som vanligt.



Äh, skit i rocken! Nu vankas en öl i vänners sällskap. Jag ska gräva i garderoben efter ett vitt fräscht linne som matchar min oerhört hurtiga personlighet och nya solbränna. Sedan ska jag gå ut och se på staden med nya ögon.




I don't understand but if I kiss you where it sores will you feel better?

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback