Vampyr

Jag ska berätta om en gång när jag var på sjukhuset för att jag blödde så mycket. Då sa läkaren: "Oj, vad du ser blek och sliten ut din stackare. Vilken förskräcklig otur! Ja det kan ju bli såhär ibland"

Otur?? Ja så kan man ju kalla det ditt jävla klantarsle! Hör du inte vad jag säger läkarjävel? Jag blöder ju ut allt jag har. Operera mig eller whatever and make it stop! Såhär kan man ju för fan inte gå och se ut!

Det visade sig att det inte bara var svårt att leva utan blod. Det var även svårt att leva utan hopp. Och utan hopp, ingen lust. Så! Vad fint det blev. Allt blev precis så tomt och kallt  och livlöst som mitt bleka ansikte.

Men nu är jag här igen. Åtefödd som vampyr som suger blodet ur alla skitar som försöker vara lite finare, lite visare, lite snyggare och lite häftigare. Föder på deras små lögnaktiga liv för min egen vinnings skull. Jag är numer nästan odödlig och skitstark! Ha!

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback