Ett regn jag kan förlora mig i

Imorgon blir det Winnerbäck på Arena Skövde.

Jag har längtat så mycket. Efter lite guldkant i tillvaron. Efter något som jag kan känna igen mig i.

Det är lite tungt här annars just nu.

Ibland vill man bara gråta och man vet inte om man egentligen är ledsen eller glad. Det blir bara för mycket spänningar att bära i kroppen. För mycket att ta in och bearbeta när allt är nytt, osäkert och skrämmande. Man känner inte längre skillnad på värme och kyla. De nya reglerna är svåra att tolka.

Kreativiteten tar över där kontrollen försvinner. Färgerna, musiken, skrivandet och gråten släpper lös den instängda kraften.

"Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i. Jag har ett hjärta som slår."

Skriv någonting:
Postat av: anne

När jag har sånna spänningar så städar jag. städar, städar, städar och gråter floder samtidigt och anders tror att jag har hamnat i klimakteriet... prova att städa! Det har en väldigt terapeutisk verkan att gnugga på samma fläck i 5 minuter!

2007-11-09 @ 12:29:53
URL: http://rymoen.blogg.se
Postat av: Line

Tack för tipset! Men nu har det uppstått lite komplikationer mitt i allt. Århundradets förkylning! Orkar inte röra mig. Ligger och snyter mig i sängen och konserten börjar om drygt två timmar. Jag ska trycka i mig några fler ipren, ladda med servetter och halstabletter och fullständigt skita i att jag nyser bacillusker på alla i min närhet!

2007-11-09 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback