Nytt jobb och skräpmat

Jag blev erbjuden ännu ett jobb idag. Men vad vill jag egentligen? Vad ger mig mest? Måste prata med pappa... Han brukar veta allt. =)

Jag är kvar i Skövde. Skit att man inte tjänar mer som förskollärare i den här stan! Kanske om jag är skitbra... Nu ska jag packa upp lite fler grejer innan jag ska tillbaka till Enköping ikväll till föräldramötet.


Igår åt jag hamburgare på en mycket välkänd hamburgerkedja och blev magsjuk. Det var tråkigt. Det är bättre idag men magen är fortfarande lite orolig och händerna skakiga.

Dagens tips: Ät aldrig mer hamburgare!


Framtidsplaner: Sista arbetsdagen 28 september
                         Stockholm 30 septeber-3 oktober
                         Dykning i Lysekil 5-7 oktober!
                         Winnerbäckkonsert 9 november

Skriv någonting:
Postat av: anne

Hallooo! jag har pratat med Jenni och du är sååå välkommen så nästa vecka. Ring först hälsar hon. i miss you. ska bli kul att se dig! Kram

2007-09-24 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback