Filmhelvete

Sitter i skolan och kommer ingenstans... Nu tog batteriet slut i kameran så nu får jag ladda en stund innan det är nån idé att fortsätta. Jag är fullständigt kass på detta!



Tidsfördriv en stund...

Fingrarna ömmar en del för jag spelade lite mycket gitarr igår. Det går långsamt bättre och bättre. Jag behöver snart en ny läxa Jojjo.

Jag kan förresten inte fatta att det bara är 10 dagar kvar till julafton! Vad hände med den här hösten?

För den som undrar vad jag önskar mig i födelsedagspresent så kommer här en lista: en fruktkniv, hörlurar, stora målardukar, nya sovkuddar, en mjuk säng, en svart bläckpenna som inte tar slut, ett trevligt jobb, mer tid med mina systrar, en gitarr, en MacBook, en tatuering, en personlig assistent, massor med kärlek, fred på jorden och en hjärna som fungerar.

Man får faktiskt önska sig precis hur mycket man vill...

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback