Fredag

Inte klart med jobb än. Blev erbjuden ett till idag men väntar på besked från ett annat ställe på måndag. Så ligger det till med det.

Filmprojektet går i allra högsta grad framåt... mycket långsamt. Lyckades klippa och lägga in några klipp på min nya fina externa hårddisk! Men så hängde sig allt och då gav jag upp igen. Knepigt program. Nya friska tag imorgon.

Jag har en ny projektidé som jag tror kan bli ganska bra! Är det någon som tror på spöken eller åtminstone har någon trovärdig spökhistoria på lager???

Skriv någonting:
Postat av: Jojjo

Mamma har ju sätt ett spöke säger hon iaf ;)

2008-12-12 @ 18:47:00
Postat av: Line

Jag vet... Ska fråga henne. Men behöver fler!

2008-12-12 @ 20:38:41
URL: http://gryline.blogg.se/
Postat av: anne

how about mina spökdrömmar???

2008-12-12 @ 23:56:32
URL: http://rymoen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hm... ja! Det kanske vore nåt du!! Spännande... Vi hörs om saken. Puss

2008-12-12 @ 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback