God jul och grått nytt hår

Idag har jag handlat och slagit in hundra julklappar. Nästan. Kanske en liten överdrift för att beskriva känslan. Jag som brukar älska julen har i år tröttnat på allt redan innan det ens börjat. Inte heller mamma eller syster har visat särskilt stort intresse för julen detta år, vilket resulterat i att vare sig gran, tomtar eller ljusstakar har letat sig in här i huset. Däremot investerade mamma i en helt ny stereoanläggning med förstärkare och internetradio. Det tyckte vi alla var trevligt. Ur högtalarna har det strömmat Anna Ternheim nästan hela kvällen medans jag och Jojjo varit kreativa.

Planerna för imorgon är att vi ska till Åkersberga med Davids familj och för min del ska jag försöka äta mer mat. Har av någon mystisk anledning råkat magra av några kilo... Det är i och för sig trevligt att alla kläder plötsligt känns väldigt lediga och bekväma men jag känner mig trött och sliten på nåt vis. Så nu ska här ätas vitaminer eller nåt!




Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback