Alla hjärtans kladdkaka

Jag tycker att man kan fira en fin högtid som alla hjärtans dag utan att gå på det kommersiella jippot. Det är väl allmänt känt att man inte behöver köpa några svindyra trista blommor eller massa presenter för att visa att man tycker om någon. Så varför var det så mycket folk på blomaffären när jag gick förbi?


Man kan väl tala om det med en kyss, ett upptappat bad, en massage, en genomtänkt playlist, en nystädad lägenhet, en tur upp på Billingen för att se utsikten, något fint brev man skrivit eller något annat som man gjort själv. =)

Man kanske skulle kunna ringa någon man tycker om för att säga att man saknar den eller planera något roligt man skulle kunna göra tillsammans när man ses.


Vi hade kramdag på jobbet. Det var supertrevligt! Vi kramades ovanligt mycket. När vi skulle gå ut, när någon gick hem...

Själv fick jag ett superfint sms också så jag köpte en flaska vin, lagade mat och bakade en ovanligt lyckad kladdkaka till min älskade sambo och blivande man. =)



image94

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback