Diskmashin diskmashin...

Det känns lite ensamt i Skövde utan småsystrarna. De är utan tvekan är de sötaste, smartaste och starkaste människor jag mött. Man ska inte bo någon längre tid långt ifrån sin familj. Det är inte bra för självkänslan. Men jag förstår vilken tur jag har haft som fått dem.


Tänker jag efter så inser jag det perfekta i min tillvaro. Vi har det mesta vi vill ha nu. En väg att gå. En lägenhet vi fixat i ordning. Fantastiska familjer och vänner. Ett glas vin en fredagkväll. En diskmaskin! =)





Köket är snart färdigt. Det är mest David som har kämpat hårt med det den här veckan. Vi ska väl ha lite kakel, sockel, hyllor, belysning...

Skriv någonting:
Postat av: Kristina

Skönt att det börjar ordna sig iför er i lägenheten =)

2008-02-12 @ 09:52:44
URL: http://toujours83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback