Fest!

Vi får flytta ur lägenheten redan 1:a februari. Det är bra och dåligt. Vi slipper en månad till med dubbla hyror. Men det är inte mycket tid kvar innan vi ska vara klara att flytta in i nya lägenheten. Det blir lite stressigt. Den här veckan köpte vi en spis. Jag har gått och klappat på den lite och ser fram emot att få använda den. Ja, man blir lite knäpp när hela ens liv för tillfället cirkulerar runt jobb och renovering. Det kommer lite nya bilder imorgon eller nåt...

Dags för fest på kåren ikväll! Jag har inte varit ut på över en månad nu så det ska bli riktigt kul! Man måste unna sig lite roligt mitt i allt slit. =)

Hoppas alla får en trevlig lördagkväll!

Skriv någonting:
Postat av: Kristina

Vad roligt att ni får flytta in =)Och jag är övbertygad om att ni får dte jätte fint! Det verkar ordna sig här hemma också, så vi flyttar förmodligen inom ett halvår närmare stan/tågstation... *Lycka* Puss

2008-01-16 @ 14:02:46
URL: http://toujours83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback