Sjuk

Nu har jag legat här hela dagen och tyckt synd om mig själv för att jag är sjuk. Usch så sjuk jag blev igår. Jag bara blev trött. Lade ner spackelspaden och satte mig på golvet och började gråta för att jag blev så trött plötsligt. Jag är inte förkyld eller så. Bara sjuk. Febrig och illamående. Orkar inget. Vi som har massor med arbete att göra i lägenheten och så ligger jag här och är meningslös.

Det är verkligen asbra att vara frisk! Jag såg en liten flicka på tv idag som var så sjuk så sjuk så hon nästan dog. Leukemi. Usch henne var det verkligen synd om på riktigt! Nej, man ska vara glad när man är frisk. Jag ska komma ihåg att tänka på det när jag orkat ta mig ur sängen och inte svimmar av att gå på toaletten längre. Imorgon kanske.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback