Uppdaterad

Nu har jag fixat lite med bloggen för att den ska bli lite mer personlig och kanske även lite snyggare! =)


Det går extremt trögt med lägenheten nu. David har blivit sjuk nu istället och jag måste erkänna att jag tappat lite engagemang de senaste dagarna. Idag har ingen av oss varit där över huvud taget. Jag har passat på att packa och greja här hemma istället.


Men det är inte långt kvar nu... Jag längtar efter utrymmet och tiden att greja med allt jag vill göra!

Skriv någonting:
Postat av: Kristina

Det är inte många dagar kvar nu =)Jag lovar att det är skönt få så mycket som möjligt klart innan ni flyttar in. Så "keep up the good work" =)Kramkram

2008-01-24 @ 09:12:00
URL: http://toujours83.blogg.se
Postat av: anne

Jag saknar min storesyster

2008-01-25 @ 18:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback