Kreta 3 veckor

Då var det dags att skriva packlista för vad jag ska ha med mig när vi åker till Kreta...

Jag ska inte hålla på och snåla så mycket på packningen nu när vi ska bo på samma ställe hela resan. Så det får bli stora resväskan! Men det går ju att tvätta upp grejer under tiden så man behöver inte ha med sig hela garderoben. För att underlätta inför kommande resor så skriver jag upp allt här.

Kläder
Badkläder x3
Shorts x1
T-shirts x5
Linnen x3
Klänningar x4
Kjol x1
Leggings x1
Trosor x7
Strumpor x5
BH x2
Sport-BH x1
Jeans x1
Tunna byxor x1
Tunn långärmad tröja x2
Tjock långärmad tröja x1
Keps
Regnjacka

Skor
Joggingskor
Flipflop
Pumps
Sandaler

Reseapotek/Hygien
Tandborste, tandkräm, tandtråd
Deo
Parfym
Smink
Solskydd
Nagelsax
Pincett
Tops
Hårborste
Schampo, balsam, duschcreme
Bodylotion, fotcreme
Nagellack, remover
Rakhyvel, rakgel
Linser, linsvätska, behållare
Glasögon
Tamponger, trosskydd
Handduk
Ipren
Dimor
Skavsårsplåster
Vanliga plåster
Öronproppar

Accessoarer

Hårnålar, diadem, snoddar
Halsband
Armband
Solglasögon

Väskor
Stora resväskan
Kånken-ryggsäcken
Vattentät väska

Övrigt
Pass
Flygbiljett
Dyklicens, loggbok
Dykmask
Körkort
Visakort
Försäkringsbevis
Resmålsinfo, karta
Kamera, väska, laddare, USB-sladd
Euro (startkassa)
Swedbankdosa
Kortlek
Nintendo gameboy
Vinöppnare
Dator, laddare, hörlurar, nätverkssladd
Mobiltelefon, laddare, headset
Pocketbok
Korsordstidning
Penna
Litet anteckningsblock
Tvättmedelspåsar
Den här packlistan



Ni kan väl kommentera min lista?! Har jag glömt något?

Nu längtar jag verkligen till resan! Vi kommer till Enköping på onsdag tror jag... Sen åker vi från Arlanda den 31:a. Någon som har lust att skjutsa oss till flygplatsen? *blinkblink*

Skriv någonting:
Postat av: Marianne

Tycker nog att det är väldigt genomtänkt när det gäller packningslistan. Kan inte se att du/ni behöver mer med på resan. Du kanske kommer på något viktigt för dej i sista stund, vem vet.

Om ni vill så kan jag skjutsa till Arlanda. Vi kommer väl att ses innan dess. Kram kram

2008-07-19 @ 19:03:00
Postat av: Ullis

Du har glömt solskyddsfaktor =) Det är något man inte vill behöva gå & köpa det första man gör när man kommer fram! ha en trevlig resa

2008-07-26 @ 22:50:09
Postat av: Line

Nja... Solskyddsfaktor har jag kallat solskydd. =)

2008-07-30 @ 18:09:52
URL: http://gryline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback