Semester!

Imorgon går vårat flyg till Kreta med oss ombord om allt går som det ska. Sedan väntar tre veckor av soliga, sköna och glada aktiviteter! =)

Den senaste veckan har spenderats i Enköping och nu sedan igår har vi varit hos syster i Stockholm. Veckan i Enköping var solig och härlig! Jag var lite ledsen att det inte blev läge att träffa kompisarna så mycket. Men å andra sidan så blev det så mycket mer tid att ta det lugnt och sola och läsa och bada. Koffsan är en mycket trevlig badplats. Vi har varit stammisar där hela veckan nästan.






Idag var vi iväg och träffade moster Tina och badade vid en jättemysig sommarstuga som de lånat i Lida.

Jag var förbi Carro för några dagar sen och gosade med hennes lilla Isabel. Och nu sitter jag och glor på systers alla bebisgrejer som börjar komma på plats här i lägenheten och hennes stora tjocka mage. Åh, jag vill också ha en fin vagn, små strumpor och tröjor och badbaljor och nappar och framför allt en liten minimänniska som man får krama och vagga och trösta och leka med och älska precis hela tiden!

Skriv någonting:
Postat av: anne

Jag är också sugen på en sån där minimänniska... hoppas den kommer fram nån gång.

2008-08-02 @ 19:38:43
URL: http://rymoen.blogg.se/
Postat av: marianne

Jag ser att ni har det varmt och skönt på Kreta. Här hemma har vi regn och åter regn med storm utmed kusterna. Njut av sol och vatten. Kram kram

2008-08-05 @ 21:20:46
Postat av: petra

Tjena bruden! Kul att du har blogg och allt det där, roligt att träffa er i Grekland också! (: Hoppas ni får en fortsatt underbar resa, hade du facebook förresten? Kram! <3

2008-08-10 @ 20:03:43
URL: http://petra90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback