Winnerbäck ikväll!!

Ikväll far vi till folkparken i Mariestad för att se Winnerbäck och Miss Li och Maja Hirasawa!

Det blir min sjunde Winnerbäck-konsert... Ska skriva ner dem här så jag får lite ordning i minnet. =)

Enköping 2001.06.30

Liten konsert på hamnfestivalen men ett stort ögonblick för Line. De hade stavat hans namn fel på affischerna. Jag stod och vaggade med till "Nånting större" och förundrades.

Gröna Lund 2001.09.07

Jag var där med Elin, Adde, Martin och Stefan. Härlig stämning. Dans och skrål! Mest låtar från "Singel" och "Kom".

Uppsala 2003.04.23

Jag gick med Adde. Finstämd konsert i universitetsaulan med ganska mycket låtar från nya albumet "Söndermarken". Vi hade sittplatser.

Halmstad 2006.07.07

Jag var där med David, Anna, Lisa, Carro, Rob och Ylva och var lagom full och nykär! Sång och dans och hopp! Lyckad kombination av gamla och nya låtar.

Zinkensdamm 2006.08.12

Jag gick med mamma och Anne. Det var en jättestor konsert! Galet mycket folk! Samma låtar som i Halmstad.

Skövde 2007.11.09

Jag var där med David, Alex och Jonas. Annorlunda och ganska lugn. Många rysligt bra låtar. Mycket från "Daugava".

Mariestad 2008.07.17

Jag gick med David. Det var en fartig konsert med många säkra kort och sommarkänsla! Ett par nya låtar.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback