12 dagar kvar...

Igår kom hela grabbgänget instormande och skrek och härjade och hämtade David för hans svensexa. Jag ägnade dagen åt att umgås med Marie. Vi råkade shoppa upp lite pengar på stan och sen gick vi hem till mig och käkade, kollade på fotbollen, gjorde chokladpudding och drack öl och "dagens" och sjöng singstar. Mycket trevligt!
Två tjejer till kom förbi lite senare och tanken var att vi skulle gå ut på Husaren, men när vi precis var på väg att gå så ringde en sliten David och bad mig hämta honom. =) De verkade ha haft roligt iaf!

Vi kollade lite kläder till David igen i förrgår. Det gick sådär. Fortfarande ingenting bestämt. Han får väl gifta sig naken. =)

Jag har inga skor än heller.

Vi skulle kanske ta och lämna in ringarna också så att vi får dem graverade. Det hade jag glömt. Kom på igår.

Jag har börjat packa lite iaf. Det är mycket som ska kommas ihåg.

Jag har inte ens koll på hur många det blir på festen. Några är ju osäkra, men det ser ut att bli runt 80.

Ska ringa pappa och fråga om korven. Han skulle beställa Henkare från Tjurskallen.

Vi ska skriva ut festprogram också...

Tänka tänka... Vad mer ska göras?

Ringa Viktoria och planera friserandet... Vet inte om hon har någon plan för mitt hår och om jag måste boka tid på salongen.

Köpa presenter också... till serveringskillarna och andra som hjälpt till. Måste fråga Thomas hur många de blir...

Borde kanske förbereda tackkort också.

Jag som trodde att vi hade planerat så bra och att det var lång tid kvar. Borde jag känna mig stressad? Nej, det löser sig nog.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback