Line Blomberg

Det är jag! Nu är man en gift kvinna. Det är vuxenpoäng på det har jag hört... Idag är jag supertrött och lite bakfull, men lycklig!!

Vi hade vigseln i fredags kväll på verandan med utsikt över vattnet. Vi var lite nervösa. Jag vet inte riktigt varför man blir nervös egentligen. Man vet ju vad man ska säga! Det var i alla fall över på ett par minuter. Men det var ett stort tillfälle!
Efter vigseln åkte vi och åt middag med våra vittnen och sent på kvällen blev vi ensamma kvar. Då tog vi en paddeltur. Det var så lugnt och skönt och stilla på sjön. Helt underbart!



Sen var det dags för festen igår. Jag tyckte att det var nervöst och lite panikartat när alla kom, men efter en liten stund slappnade jag av och kunde njuta av att hälsa på alla. Jag var så lycklig att ha alla samlade! Kvällen fortsatte med presentöppning, sång, musik, tal, middag, tårta, massor med vin, dans, grillning och nakenbad...

När vi kom hem satte vi oss och tittade på alla kort och presenter och räknade ihop pengarna som vi fått. Det var sammanlagt 36450 kr att åka på bröllopsresa för.



Alla har varit så otroligt generösa och dessutom hjälpt till med festen, fixat mat och gjort det till en helt underbar dag! Jag är så lycklig för att det kom så många och att alla verkar ha haft roligt. Och jag är jättelycklig för att systrarna och pappa och Anders spelade och sjöng så fint och för att alla sa så fina saker. Mammas tal och Angelicas tal och tjejernas tal... det är oförglömligt. Dessutom är jag vansinnigt lycklig för min fina möhippebok som jag fick!

Men allra mest lycklig är jag för att det nu är över. Nu är jag din.



I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
Theres no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours



Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback