Möhippa!

I lördags hade vännerna möhippa för mig. Det var helt galet och jättekul! Jag är mycket glad att jag har så underbara vänner som inte bara går in för att göra bort mig. Nej, de hade verkligen lagt ner mycket energi och pengar på att göra det till en så rolig och minnesvärd dag för mig som möjligt. Jag kände mig väldigt bortskämd hela tiden.

Kortfattat gick det till såhär:

Jag blev hämtad av en mystisk man på motorcykel =) och skjutsad in till Enköping där alla väntade för en hotellfrukost på Park Astoria. Jag fick en väska med saker som skulle användas under dagen och en slöja att ha på mig.
Sedan åkte vi nedcabbat till Västerås. Där fick jag ett kuvert med trehundra kronor och instruktionen att handla en klänning till kvällen vilket jag gjorde. Tillbaka ut till bilen och fick ögonbindel på.
Vi åker en stund och när jag klivit ur bilen får jag en chock när jag får se skylten: FALLSKÄRMSHOPPNING... Börjar gråta och skaka och beter mig men samlar mig snart och inser på vägen upp i planet att det troligtvis kommer bli kul. Det var det! Otroligt häftigt!
Efter det var jag väldigt trött och lite åksjuk i bilen på väg till Hummelsta. Där åt vi lunch och badade i poolen hos Jonnas föräldrar. Precis vad jag behövde då! En lugn stund att samla mig, bad och en fräsch drink.
Sedan tillbaka till Enköping och in en vända på Marias examensfest. Trevligt att jag hann titta förbi några minuter. Sedan fick jag ansiktsmask, sprayburk och mall. Med hjälp av detta skulle jag spraylacka ett hjärta på min bil Det blev så snyggt! =)
Sedan gick vi upp på stan igen och in på ett ställe där jag fick massage i 75 min. När det var klart blev jag hämtad och skjutsad till mina föräldrar där jag mötte upp alla tjejerna igen och vi åt middag (hummer, kräftor, romsås och massa andra godsaker). Efter middagen fikade vi med glasstårta och jordgubbar och vi satt och pratade och hade hur trevligt som helst!
Lite senare på kvällen gjorde Viktoria i ordning mig i håret och sminkade mig och vi åkte till Enköping och gick in på stadsfesten. Några glas vin senare skjutsade Anne mig hem till Jocke där David var och vid femtiden på morgonen cyklade vi tillbaka till Grillby och stupade i säng.


På söndagen var jag helt död. Vi badade och åkte hem till Skövde igen. Fortfarande knappt vid medvetande klockan sex på måndag morgon var det dags att pallra sig upp för en heldag med shopping i Ullared med jobbarkompisarna. Det blev en lång dag men det vär jättekul och jag handlade massor med grejer.

Har fortfarande inte hämtat mig helt. =) Känner mig trött och lite förvirrad fortfarande... Men nu är det bara drygt två veckor kvar till bröllopet. Längtar så mycket för det kommer bli kul! Men jag längtar samtidigt efter att allt ska vara över och vi bara får njuta själva av semestern och tiden för varandra. Saknar David jättemycket nu när vi inte ses den här veckan för vi jobbar olika tider. Han sover när jag går på morgonen och jag sover när han kommer hem på kvällen.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback