Kakel, lampa och skog.

Nu har vi kakel i köket! Vi kom över glasmosaik till ett bra pris på  Bauhaus. Det börjar bli ordning och reda.

image99




Vi gick och tittade på dyra lampor och kom på att vi kunde göra ett försök att tillverka en egen lampa istället. En taklampa till vardagsrummet. Vi var lite oeniga om hur vi skulle göra till en början bara och jag gav upp striden mot lampan så fick David avsluta jobbet. Såhär blev resultatet:


image101   image102


Jag är nöjd i alla fall.


Däremot är jag inte lika nöjd med den fototapet vi gjorde ett försök att sätta upp. Hur vi än vände och vred så fick vi inte tapeten att passa ihop.

image103


Arken var olika stora. Vi fick pengarna tillbaka men det var lördagseftermiddagens arbete förgäves. Surt sa räven. Vi har inte bestämt vad vi ska göra med den väggen nu...


Skriv någonting:
Postat av: sis

wow! det ser kanonbra ut! det där med fototapeten är säkert en sån sak som bara du och david tänker på. jag skulle garanterat inte se det! Superfint! Kram

2008-03-11 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback