Hemma

Tillbaka igen efter en trevlig tur till Ulricehamn och Jonna och Pelles sommarstuga. God mat, trevligt sällskap, utedass, regn och en liten Rut som är en av de gulligaste ungarna som finns!

Jag har nyss målat guldfärg på väggen. Hoppas det blir snyggt efter nästa strykning för nu ser det ganska flammigt ut.

Förresten så har Jonna inspirerat mig till ännu en grej. =) Jag ska försöka mig på att göra grejer i betong. Efter jag lagat mat för nu är jag hungrig.

Förresten! Ett tips till er med bil är att komma ihåg att fylla på glykol i bilen ibland. Det hade inte jag kommit ihåg eftersom jag inte har någon hjärna, så bilen började bete sig konstigt och bli ganska varm. Men det slutade lyckligt och vi kom hem utan att någon katastrof inträffade.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback