Misslyckat!

Döm om min förvåning idag när jag öppnade tvättmaskinsluckan för att plocka ut och hänga upp mina blöta kläder och fick se min telefon ligga där. Hm....

Misslyckat Line. Misslyckad fredag. Jag som hade tänkt göra massa roliga saker idag när jag slutade så tidigt. Men så bara försvann timmarna utan att något vettigt blev gjort.

Hur som helst. Telefonen ligger på tork och nu är det dags att rycka upp sig.

Skriv någonting:
Postat av: Kristina

Mm urs vad fel det kan bli =( men nu har du en alldeles legitim anledning att eventuellt skaffa en ny mobil. Och det är ju alltid roligt =) Om man måste =) Puss

2008-05-24 @ 09:01:29
Postat av: TomR

Ja vad ska man säga? Shit Happens!(kanske).
Men va faan, du har ju en ny läcker cykelhjälm.
Ha en bra helg!!=)

2008-05-24 @ 09:48:20
Postat av: anne

klant klant klant, det e sorgligt men sant. Hon går igenom livet som en blind elefant... lalalaaa

2008-05-24 @ 10:21:08
URL: http://rymoen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback