Vad händer här då?

Telefonen fungerar! Helt som den ska. Jag torkade ur den ordentligt och drog igång den igen igår så nu finns inga spår av att jag kört den i 40 grader i tvättmaskinen en och en halv timme. DET är en bra telefon!

Det var design-treornas avslutningsfest igår. Picknick i Boulogner. Mycket trevligt! Många åker härifrån nu när sista tentan är gjord. Tråkigt. Men det är ju inte så lång tid kvar tills jag också får vara lite ledig.

Idag känner jag mig, trots gårdagens vinintag ganska pigg. Har hunnit handla, baka paj och läsa tidning. Om en stund ska vi åka och hjälpa en vän att flytta.

Det verkar ha gått ganska bra för David med alla tentor förresten. Vågar inte ropa hej riktigt än, men det ser bra ut. Jag är mycket stolt! =)

Bortsett från lite bryderi kring klädval så är allt under kontroll inför vigseln och festen. Nu längtar jag jättemycket efter att det ska bli den 27 juni!!

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback