19

En gång i tiden var jag 19-20 år nånting. Haha.. Då var jag blond och hade vitt vin i en grön platsmugg och vi tog PMS-bilen till Hultsfredsfestivalen och det var Håkan Hellström på högsta volym och feministiska diskussioner och dans på borden och vegetarisk mat och drömmar om tjejband och politisk karriär och vi tumlade och rullade ner för Pilotbacken och vi hade hur mycket tid som helst och skämdes inte för att vi sov långt in på eftermiddagen!


Vad hände Elin? Du sa ju att vi skulle vara 19 för alltid. Kanske hade du rätt i alla fall?


Nu har jag redan tusen ofärdiga projekt på vinden, ett russin där hjärnan brukade vara, konstant dåligt samvete, en decimeter tjock hög med papper framför mig, inga storslagna planer men alldeles för lite tid...

Mrs Black and white she's never seen a shade of grey
Always something on her mind, every single day
But now she's lost her way
and where does she go from here

Kom inte och säg att jag har fel eller att inte ni också känner så ibland. Men visst har jag en tendes att stressa lite mycket. Ibland måste man ta ett steg tillbaka för att komma någonstans.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback