Utmanad

Har tydligen blivit utmanad av syster på någon slags frågestund...
 
Svara på dessa frågor och utmana 5 av dina bloggvänner

1.Är du nöjd med ditt namn eller önskar annat? Jag tycker om det.

2. Saknar du något i ditt liv?
Ja, alltid finns det mer att förvänta sig av livet.

3. Sommar eller vinter?
Men... höst. Eller sensommar då. Det är en tid för nystart på saker.

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Ögonen. Det låter klyschigt kanske. Men de var intensiva... höll kvar. "long lingering glances, fairy tale romances"

5. Vilken är den bästa julklapp du fått? Gitarren kanske... Den kommer ju äntligen till användnig.

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Självklart. Alla påverkas av något likaväl som att allting påverkas av någon. Med andra ord: var medveten om att du har en del i allting. Se det kompetenta barnet och utmana det!

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Där alla jag tycker om är.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Ja det är klart man ångrar saker tillfälligt då och då. Men om man verkligen funderar över det så nej... verkligen inte! Jag tror inte att man bör ångra något för allt som händer leder till något som man inte vill ha ogjort. "Non je ne regrette rien".

9. Hur många barn vill du ha?
Jag är glad om jag någon gång får ett... Sen kanske man kan fundera över om man skulle vilja ha ett till...

10. Har du återkommande drömmar?
Ja.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Hmmm.... Det måste ju vara något som går att variera och som man inte tror att man tröttnar på efter ett par dagar. Får man säga soppa eller måste man vara mer precis?

12. Märkes kläder eller inte?
Konstig fråga. Vad för märke? Kanske inte då.

13. Vart ska du/ni fira jul?
Hos min mamma och hos Davids mamma tror jag det blir.

14.Har du ett nyårslöfte?
Nej. Jag vill inte ha mer press.

15. Vad har du för planer för dagen?
Ska slöa vid datorn ett par timmar till, spela lite gitarr och sen åka till Sthlm och hälsa på Anne, Anders och Meja ikväll. Jag och Jojjo ska plocka ner studsmattan också tydligen... Snart... Jag är trött...

Jag utmanar:
Kristina
Elin
GenerationY

Har inte så många bloggande vänner...

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback