Halvfullt eller halvtomt?

Mycket att tänka på. Men det blev en lyckad och effektiv dag. Belönade mig med en öl på kåren.

Herzog är en flummig typ. Jag vet inte hur jag ska tolka det riktigt. Brinnande olja och lera. Är det poesi?

Jag skrev jobbansökan idag. Vet att det är en fantastisk möjlighet men undrade om jag vill ha jobbet egentligen. Kanske inte har nån lust just nu. Fast imorgon är det ju i alla fall en annan dag och man kan kanske känna annorlunda då.

Jag undrar vad jag skulle ha på mig om det var år 1961?

Jag tycker inte om saker jag inte förstår... html-kod och räntabilitet och annat...

Men jag tycker mycket om hösten! Och lövhögar och te och mössor och sånt som hör hösten till!




"What we all want and what we all crave
Is an upbeat song
So we can dance the night away"

Skriv någonting:
Postat av: anne

Brinnande olja? låter som lite overkill tycker jag. Poesi ska vara enkelt och greppbart tycker jag. Kan man inte bestämma det? och allt annat kallas bara för flum?

2008-10-16 @ 17:51:06
URL: http://rymoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback