Våga...

Vågat möta rädslan..
Idag har jag trotsat min fobi och varit hos tandläkaren. Jag grät förstås men annars gick allt bra. De sa att jag hade fina tänder. Inga hål. Ingen sa något om min visdomstand heller. Lättnaden var kolossal när jag gick därifrån!

Men man undrar ju förstås vad det är som gör att man är man rädd för vissa saker egentligen? Det stämmer ju tydligen inte ihop helt med hur farligt saker och ting är...

Vågat ge upp..
Jag har bestämt mig för att ge upp ekonomin. Har ingen lust just nu att hålla på med något jag inte tycker är roligt. Istället hoppas jag nu att jag ska kunna läsa fortsättningen på dokumentära medier. Om de som kollar igenom ansökningarna inte tycker att jag läser för många poäng.

Vågar prova något nytt..
Jag har skickat iväg den där ansökan om jobbet nu förresten. Vill nog väldigt gärna ha det ändå. Få vara med och starta upp något helt nytt med Reggio-filosofin som grund. Nya lokaler. Ny personal. Så nu kan jag bara hålla tummarna för att de ska tycka om mig!

Skriv någonting:
Postat av: Anonym

skönt att gaddarna är som de ska och att alla är kvar.



det är klart att dom tycker om dig. vem skulle inte göra det!

2008-10-22 @ 12:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback