Mysdagar

Idag har det varit en härlig dag! Jag har hälsat på min lilla Anton och gosat och kramats. Jag fick bullar och te och visning av leksaker och lillebror, samt en föreläsning om Vasaskeppet. Han hade nog saknat mig nästan lika mycket som jag saknat honom!

För övrigt de senaste dagarna har jag haft det superbra! Har hunnit hälsa på farmor och Jonna, Pelle och Rut och shoppat.
I lördags var vi på inredningmässan i Älvsjö och träffade Roomservice-killarna Johnnie och Mattias. Men de tyckte tydligen att det var en dålig idé att vi skulle gå mitt i deras show, så Anne fick skylla på att hon skulle föda. Då tyckte de att hon skulle döpa bebisen till Johnnie.

Sedan har jag härjat runt på förskolorna och träffat barn och gamla jobbarkompisar. Det är alltid härligt att komma hit och vara igenkänd och ihågkommen och välkommen!

Resten av tiden har jag och syster ätit massor med mat och fika, slöat och pratat, tittat på foton och längtat efter att den där himla bebisen ska komma ut nån gång. Men den har inte visat några tecken på att den vill komma ut riktigt än...

Jag följde med Anne till barnmorskan i morse. Anne var ganska nöjd med vad vågen visde och allt så bra ut tyckte barnmorskan, men bebisen verkar bli försenad. Den brås nog på sin tidsoptimist till moster. =)

Så mycket plugg har det inte blivit. Men nu är det nyladdade batterier i Line och Skövde väntar på mig!

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback