Slut på slöheten

Jag längtar jättejättemycket efter min lilla systerdotter/systerson nu! Och efter syster själv också för den delen. Om drygt en månad får jag träffa dem.

En flicka på systers förskola var orolig för att jag och bebisen inte skulle komma överens. "Hur gör man då? För man måste ju vara hos sin moster när mamman går på firmafest."
Jag ska försöka vara snäll så att bebisen tycker om mig...


Annars då? Idag hade jag en mindre lyckad dag. Nu ska jag sova...
Men imorgon ska jag börja mitt nya ambitiösa liv, som inte kommer att innehålla någon ångest för att jag inte pluggat tillräckligt eller för att jag är en lat, bortskämd, förvirrad och glömsk person. Jag ska dra klockan tillbaka några veckor i tiden tills augusti när jag kom till Skövde pigg, glad och utvilad och hade allt under kontroll!

Japp. Imorgon ska jag stiga ur sängen tidigt (för det har jag hört att man tyvärr måste göra om man vill kunna anses som duktig) och sätter igång mitt nya liv med att spendera en hel dag på biblioteket.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback