x2000

Jag har de senaste dagarna känt av en viss stress och därmed tappat en del organisationsförmåga, rationalitet och minne. När tåget lämnat perrongen så är det ganska svårstoppat. Jag har lite saker att ta tag i men motivationen och koncentrationsförmågan har fallit några steg sedan förra veckan.

Idag var jag på jobbet. Det var härligt att träffa barnen igen och få hundra kramar och glada utrop men fick stå ut med en spya i frukosten också. Missade två lektioner men tror på något vis att jag ska kunna ta igen det. Fast det går mindre bra när hjärnan imploderat och man inte längre styr den själv.

Men jag hann iaf göra klart stillbildsuppgiften, bildbehandlingen och halva teknikuppgiften idag efter jobbet. =)

Meditation kanske vore något för mig ändå? Hur gör man?

"I wish I was something more..."

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback