Big city life


Från vårat berg kan man se stan åt lite olika håll. Det här hållet tycker jag är fint som snus att fota på en kvällspromenad...






Jag gjorde bloggen bredare så att jag får plats med lite större foton. Nu ska jag äta chokladbollar... =)

Skriv någonting:
Postat av: Kriss

Ikea har jätte billiga chokladbollar. Bröllop tills nästa sommar så dte är lugnt =) jag skickar inbjudan i god tid =) Man får dessutom gnälla så mycket man vill. Man kan gnälla med humor =) Pyss

2009-08-27 @ 10:48:44
Postat av: Anonym

Vackert :D saknar dig!! Jag kommer till Götet och flyttar in i eran garderob :D nä då om 2 år bor jag också där nere så vi har mycket tid kvar att ägna. Kram på dig käre goe vän!

2009-08-27 @ 22:11:47
Postat av: Camilla

Jag ska som skrev senaste :D

2009-08-27 @ 22:12:27
URL: http://kyrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback