Blingbling

Jag är trött... Men börjar skaffa mig lite planer för framtiden. Det är nära nu. Flytt och allting. Mitt nya liv. Igen. Man börjar om och börjar om hela tiden. Den här gången har jag dock inte så stora förhoppningar om något bestående som jag haft tidigare. Inget kan någonsin bli precis så som man tänkt sig vet ni. Men det känns riktigt bra! Tro det eller ej...

Idag har jag äntligen bytt ut den besvärliga långa läkstaven i läppen till en sån här lite goding. Ringen får vänta ett tag till.


Skriv någonting:
Postat av: j

ja blingbling sannerligen. looking good.

2009-02-20 @ 18:56:31
Postat av: Kristina

Jätte snyggt =)

2009-02-21 @ 08:55:38
URL: http://toujours83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback