Lägenhetsförsäljning

Lägenheten ligger uppe på hemnet nu. Titta om ni vill. Kansligatan 9A. Så nu får folk se till att buda ordentligt högt. Jag håller tummarna och väntar på ett mirakel så att jag ska ha råd att göra allt jag vill. Jag håller fortfarande på att ta reda på vad det är men jag vet att det behövs pengar. Det behövs alltid pengar.

"So please wont you tell me where the road will end..."

Highwayman är den bästa låten som går i mitt huvud just nu. Inget snack om saken.

Min syster har köpt ett vackert hus i Tyresö förresten. Det är coolt. Vilken dag ska det hända att jag köper ett hus? Kommer jag verkligen vilja ha ett hus nån gång?
Eller duger det med en koja på en strand på Koh Phagnan? Eller ett rum i Oslo? Eller i Barcelona? Eller i Västerås? Eller i Göteborg? Eller en madrass på en god väns golv i Skövde? Vad händer och fötter egentligen? Det vet man aldrig förrän efteråt... Så länge där finns te och så länge jag får ha med mig min gitarr och min dator så blir det nog bra vilket som.

Skriv någonting:
Postat av: Jojjo

Tycker de är skönt att du nämner din gitarr i nästan varje inlägg ;) ME LIKE :D

2009-02-08 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback