Lyckad dag

Grymt skön dag... Med bilen fullpackad med vänner, varm choklad, mackor och bullar drog vi upp till Ryds grottor och sladdade med bilen i snön, byggde en snögubbe, hade snöbollskrig, fikade och kollade på det lilla av utsikten vi kunde se i dimman. Sedan åkte vi tillbaka och bakade paj, rökte vattenpipa och kollade på skräckfilm. Kan man ha trevligare?

Dessutom råkar jag ha underbara människor runt mig som fixar. Pappa ska hjälpa mig att flytta grejerna, jag ska få bo och ställa alla mina saker hos mamma så länge, Kristina har ordnat med lägenhet åt mig i Västerås. Planerna efter flytten innefattar lite olika jobb och resor. Allt ordnar sig och det ska bli skoj. Men jag lämnar mycket... Sjukt mycket...

Skriv någonting:
Postat av: j

instämmer. en mycket bra dag. stackars snögubma som blev kvar helt ensam. hoppas den har det bra.

2009-02-23 @ 11:41:42
Postat av: Line

Ja, det hoppas jag också. =)

2009-02-23 @ 23:58:13
URL: http://gryline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback