Nyckel II

Tar en titt på min nyckelknippa... ser att den för tillfället är full av nycklar till alla möjliga lägenheter och hus. Det känns härligt att så många dörrar står öppna för mig. Samtidigt är det en lite sorglig syn när man tänker på att jag har så många hemnycklar men inget eget hem.

Jag vill ha en nyckel som går till något som är mitt alldeles egna, där jag väljer själv vem eller vad som ska släppas in, en plats att bygga upp någon slags rofylld, hemtrevlig känsla. Gärna en skitbra nyckel som jag inte kan tappa bort eller låsa in i bakluckan på bilen eller nåt annat sånt klantigt som jag brukar göra.

Idag fick jag inspiration! Jag tror mig veta vart jag kan hitta en sån nyckel!

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback