Snö eller slask?

Igår åkte vi upp på Billingen och provade den lilla skidbacken som finns här i Skövde. Jag tog mig an ett nytt projekt. Att lära mig åka snowboard. Det gick väl förhållandevis bra. Jag ramlade hit och dit men lyckades hålla humöret på topp hela tiden trots svårigheterna med balansen. =) Jag kom ner ett par gånger och lyckades nästan svänga. Vet inte vilket håll som går bäst att svänga åt dock. Saknade skidorna lite mot slutet men på det stora hela var det skitkul. Imorgon ska jag och Lisa upp dit igen!


Jag tänkte idag på hur man ser på varandra. Man får inte önska hur man blir beskriven. Fick man det skulle jag välja många andra ord före snygg. Alla ser på personer omkring dem med sina egna ögon och dömer efter sina egna erfarenheter. Man kan bara fundera över vem man vill vara, försöka bli den personen och sen ändå hoppas på att någon vill se in bakom det de ser och hör.


Jag önskar att jag fick sitta tryggt och nära i någons ficka på tröjan. Men jag har förstått att var och en får lov att gå för egen maskin. Jag ska gå till sängen nu så att jag orkar åka bräda imorgon.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback