I'm back

Ja, jag är tillbaka från fjällen. Ja, jag har överlevt. Jag har bara varit väldigt trött och kommit av mig lite i bloggandet. Men nu ska det bli skärpning på den fronten.
För att sammanfatta resan skulle man kunna säga som så att.... "hade inte du rött hår förut förresten?"... nej, skämt åsido.... man skulle kunna säga som så att... lite för kort, lite för långt, ganska utmattande, lite läskigt och jävligt kul!

"Jag är väl för fan ingen jävla ballong?! Jag är inte fylld med helium!"


Livet annars då?


=> Bor och trivs och dricker te och blir ompysslad hos min nya fru Annica.

=> Nya jobbet... går nog bra. Trevligt, lugnt, och genomtänkt. Trivs. Ska vara där i fem veckor innan jag tar mina grejer och far norrut en bit.

=> Jag har fått lägenhet i Västerås! Ska ta över Kristinas. Känns mycket bra. Så nu är det verkligen dags att ta tag i jobbsökande.

=> Festar, fikar och passar på att umgås så mycket som möjligt med mina superdupervänner här i Skövde innan flytten. Undrar på fullaste allvar hur jag ska kunna klara mig utan att träffa dem så ofta sen.

=> Längtar så efter Meja! Ord kan inte beskriva hur fin hon är.


Skriv någonting:
Postat av: anne

man skulle kunna säga som så att... kan du ta bort den där flugan? den ser så äcklig ut. :)

bnbm nbhvbj hn hälsar Meja.

2009-01-23 @ 12:00:34
URL: http://livilyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback