Kollektiv

Mycket trevlig kväll! Satt först och spelade guitarhero i eftermiddags. Inget plugg förstås. Sen kom Marie hit och åt middag. Länge sen vi sågs nu. Uppdateringar. Senare på kvällen var Katarina och Johanna här och fikade med te och fruktsallad. Roligt roligt! Världsgoa tjejer!

Jag sökte ett jobb och registrerade mig i en bostadskö idag. Nu hoppas jag att Västerås erbjuder fler och bättre möjligheter för mig än Skövde gjort.

Det känns stort och viktigt för mig att välja väg nu, men samtidigt jobbigt att organisera en flytt. Jag har inte orken, det känns läskigt och otryggt och det kommer att bli tungt att lämna alla fina människor som finns här. Alla de som gör mig glad. Önskar jag kunde ta med mig dem i min lilla bil och packa in dem i Kristinas och min kollektivdröm i min nya stad istället. =)


Lägger till ett ord bland mina ledord:
Frihet
Ansvar
Vänskap
Drömmar
=>Trygghet


Det är dags att på egen hand hitta lugnet och tryggheten i en annan del av det här hjärtat. Jag vet att jag behöver det. Det gör så ont att sakna bara.. Men jag har hört att man alltid är starkare än man tror... Kan det vara så?


Skriv någonting:
Postat av: Kristina

Så är det =) Vi har anmält intresse på massor med lägenheter =) Ni kan ju inet bo i kollektiv med mig =) jag har katter =P Men jag kommer o hälsar påhaha Pyss

2009-01-13 @ 10:42:18
URL: http://toujours83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback