Humor

Jag fnissar och njuter av humor på hög nivå. Mammas nya kille är ett fantastiskt skojigt radioprogram!


För er som undrar vad jag har för plan framöver så kan jag dra det i korthet här...

Planerna för resten av sommaren är att jobba på Lagerhaus och nåt ställe som heter Tre små hus, några veckor framöver. Efter det väntar Luleå en vecka. Efter det, om allt går som det ska och jag kommer in på utbildningen så ska jag börja läsa Magisterprogram i Pedagogik med inriktning lärande kommunikation och IT. Det ska bli fantastiskt spännande!

It's tip top. I'm just not sure about the location. Nog för att jag gillar lägenheten i Västerås, men jag tror att mitt liv finns i Göteborg framöver. Där kommer såväl skolan som kärleken, vännerna, jobben och äventyren finnas!

Önskar bara att jag kunde ta med mig precis alla andra goa människor dit från Stockholm, Skövde, Västerås, Enköping och överallt var de håller hus.





"Det är det som skiljer mig från alla andra jävla försökskaniner som tror att de är
maaasterfiiiiighteeers efter att de lärt sig gå ner i spagat liksom. Jag vet inte om det var det som var svaret på frågan..."

Skriv någonting:
Postat av: Kristina, toujours83

Underbar =)

2009-07-04 @ 09:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback