Åt samma håll

Magkänslan vinner alltid. Jag ger upp min meningslösa kamp.
Jag ger inte upp mig själv.
Jag ger inte upp!






"Ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll
Jag ger min själ till händerna som ger och inte rycker..."




Skriv någonting:
Postat av: anne

Det är inte att ge upp. Det är att acceptera och jobba vidare. Och kampen har inte varit meningslös. den har gett dig mycket väl? men alla kamper och krig har ett slut. detta är ju ett lyckligt slut, eller hur!?

2009-06-03 @ 10:00:41
URL: http://livilyckan.blogg.se/
Postat av: Line

Helt sant. Den har absolut gett mig massor. Men plötsligt så insåg jag att det är över. Att jag hade kommit till den gränsen när den börjar kännas meningslös. Det är dags att gå vidare. Livrädd men lycklig. =)

2009-06-03 @ 10:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback