All in

Vi är mer lika än vad jag först anade när jag lärde känna henne. Hon tänker som jag... Det ska vara 100%. Inget mindre än det. Inte 99. Helt hundra. Alla rätt. Då först vågar jag satsa något igen. Och då går jag all in.

Men det är inte möjligt just nu. Jag är faktiskt nöjd som det är för tillfället.



Jag fick se lägenheten igår och längtar helt galet mycket efter att få flytta in!

Plus: Det ingår parkeringsplats. Stort kök. Breda fönsterbrädor som man kan sitta på. Verkar vara bra grannar, bra uteplats, stort förråd och bra tvättstuga. Nära centrum. Nära till vänner. Jag får måla om och fixa som jag vill.
Minus: Det kommer att bli lite trångt med alla mina saker i sov/vardagsrummet. Inget badkar.

Jag kommer att trivas i Västerås. Det är jag övertygad om. Ska bara komma på något vettigt att göra. Hitta något slags jobb. Det blir morgondagens projekt...



Mest i lurarna nowadays:

Hoffmaestro & Chraa - Highway man
Hoffmaestro & Chraa - Seize the day
Parken - Vad ska vi göra med Henry
Markus Krunegård - Samma Nätter Väntar Alla
Hello Saferide - Anna
Ska-P - Legalización

Chubby Parker - King Kong Kitchie Kitchie Ki-Me

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback