Att släppa

Att stanna till här blev att bryta för tidigt. Att gå vidare känns oärligt. Att åka tillbaka känns som att slicka på en sten. Men allt det måste göras nu.

Dags att släppa snart. Glöm helst vad jag sa. När jag går kommer jag att önska att du inte visste. För du vet du hade fel när du sa att jag var rätt.

Jag kommer att hålla hårt om halsen på min vän och tillsammans ska vi sitta här i huset och vända ryggen mot de andra. Mot allt det som jag fått.

Det är ogreppbart just nu men kanske känns det annorlunda imorgon. Om du ger mig bara ett glas och sjunger en sång. Jag orkar inte äta mera sten.


Skriv någonting:
Postat av: Camilla

Vad djup du är Line. Vi blir grannar sen. Saknad och kram

2009-03-05 @ 01:55:34
URL: http://kyrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback