Den går hit den går dit den går runt en liten bit

Imorgon bär det av till Järvsö. Och nästa vecka tillbaka till Skövde. Och sen tillbaka till mamma och Enköping och Västerås. Och sen till Spanien. Jag vet inte vilken fot jag ska stå på eller var jag hör hemma fast det är mycket roligt att se fram emot! Men jag längtar efter stillheten i min lägenhet mer än något annat... Jag var där idag igen. Har börjat planera hur jag ska göra iordning. Med mina saker. Bara mitt. Bara jag.

Kvar på inköpslistan:
Vit väggfärg (nåt byggvaruhus)
Kakeldekor (Lagerhaus)
Vägg-tv
Tallrikar (på loppis)
Kastruller
Traktörpanna
Stekspade
Sänglampa
Sängstomme (IKEA)
Resårbotten x2 (IKEA)
Bäddmadrass (IKEA)

Målade en tavla igår som jag ska ha i köket... Ska göra en av Johnny Depp också. =)


Skriv någonting:
Postat av: anne

TITTA! Den blev ju skitabra! hejaheja!

2009-03-18 @ 10:27:24
URL: http://livilyckan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vi kan vara konstnärer och måla med basker på huvet och en pipa i munnen hela sommaren. NAJS =)

2009-03-20 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback