På gång..

Fredagkväll hemma hos mamma... Skriva jobbansökningar, sallad, ett glas vin, fika med grannen, gitarr, bastu...

Idag har jag bockat av några grejer på listan. Jag har bland annat ringt hundra samtal, postat brev och lånat massa grejer på biblioteket. Spansk ordbok, grammatikbok, spanskakurs för nybörjare på VHS och på CD, faktabok om andalusien, lonely planet....

Jag ska snart börja med projekt måla tavlor... Som med största säkerhet kommer att bli misslyckade och skapa frustration, men ett försök krävs!
På måndag kväll ska jag och Kristina duka upp målargrejerna på golvet och sen ska jag sova kvar och hjälpa henne flytta på tisdag. Det ska bli trevligt!

Men jag saknar er i Skövde. Det känns konstigt att inte vara där...


Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback