Pannkaksproblem

-Den första pannkakan blev inte så bra...
-Nä den brukar inte bli det...
-Jag är mätt.
-Jag också.
-Vi delar.
-Javisst.
-Den är lite tjock och degig.
-Ja lite speciellt smakar den... men den duger.
-Det är inget fel med att vara speciell.
-Nä det är inget fel med att vara tjock och degig.
-Hihi.

Skriv någonting:
Postat av: j

Haha! Javisst! Man kanske borde satsa på att bli lite mer tjock och degig. fast då är man ju inte speciell längre om alla är det.

2009-05-13 @ 16:06:15
Postat av: anne

wihoo, jag är speciell! då avbokar jag alla BliAvMedMammaMagenAktiviteter, på direkten!

2009-05-14 @ 10:33:22
URL: http://livilyckan.blogg.se/
Postat av: Jojjo

HAHAH XD Snacka om att vi är lättroade :P XD

2009-05-15 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback